Ma tegin veebitellimuse, kuid ma ei näe seda veel oma pakkide seas EshopWedropi kontol. Miks? Mida teha?
- Me palume sul välja selgitada, kas veebipood on sinu tellimuse välja saatnud ja kas see on edukalt toimetatud EshopWedropi ostlemise aadressile.
- Kas sa oled saanud veebipoelt ka tellimuse liikumise jälgimiseks jälgimiskoodi? Me soovitame sul kasutada jälgitavaid kättetoimetamise viise, see võib küll veidi enam maksta, kuid südamerahu huvides on see seda väärt.
- Kui tooted on kohale toimetatud, kuid edasimüüja pole pakile korralikult lisanud sinu unikaalset ostlemise aadressi, siis hoiame me sinu pakki identifitseerimata pakkide nimekirjas ja proovime seda tuvastada.
- Me palume sul meiega kontakteeruda ja saata meile kõik detailid, mis sul tellimuse kohta on, et selgitada olukorda.