Kuidas ostelda USA-s?
Proovid esitada tellimust ja kasutada EshopWedropi Ameerika kättetoimetamise aadressi?
Soovitame tungivalt sul allpool toodud infoga tutvuda - palun järgi toodud juhiseid, et kindlustada oma paki edukas tollivormistus.
Vaata oma isiklikku Ameerika kättetoimetamise aadressi - Minu konto
Kui sul ei ole veel EshopWedropi kontot, siis registreeri siin
Kuidas USA teenus töötab?
EshopWedropi USA algne ladu asub New Yorgis, JFK lennujaama lähistel. See tähendab, et iga kord, kui sa läbi veebi Ameerika jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakid USA algsesse lattu ja sealt edasi läbi Hollandi Eestisse.
USA laos võetakse pakke vastu esmaspäevast reedeni 09:00 - 17:00 ( New Yorgi aeg ).
Pakid lisatakse saabumise järel klientide kontodele umbes 24h jooksul tööpäevadel.
Dokumentide lisamise aeg – Pakid, millele on tollimiseks vajalikud andmed lisatud ja kinnitatud kolmapäeval kella 09:00-ks ( ET - kohaliku ida ajavööndi järgi - kohalik New Yorgi aeg ), lisatakse sama päeva väljumisele.
Käesoleval hetkel on meil USA algsest laost väljumine ühel korral nädalas, igal kolmapäeval. Pakid liiguvad kolmapäeval JFK lennujaama ( NYC ), saabuvad Hollandisse pühapäevaks ja läbivad tollivormistuse esmaspäeval.
Kliendid peavad tollimiseks vajalikud andmed lisama kolmapäeval kella 09:00-ks ET, et kindlustada sama nädala väljumisele jõudmine.
Mida ma pean tegema, kui pakk saabub USA lattu?
Palun logige sisse oma isiklikule kontole ja tehke järgmised toimingud:
Laadige üles tõendavad dokumendid deklareeritud tootekategooriate ja väärtuste kohta (arve, online-tellimuse kinnitus, proformaarve jne). Selles dokumendis peab olema selgelt esitatud toodete kirjeldus, kogus ja toodete eest makstud summa. Kui mõni neist üksikasjadest puudub, ei saa pakk USA-st lahkuda!
Meie uues USA päritolulaos Delaware'ist kohaldame meie uut ja revolutsioonilist ümberpakkimise** ja ümbermõõtmise teenuse standardit kõikidele pakenditele, mida me peame selleks sobivaks. Meie eesmärk on iga paki puhul, mille puhul see on võimalik, vähendada turvaliselt teie paki mahtu ja seega vähendada teie paki maksustatavat kaalu, tekitades täiendavat kokkuhoidu tarnekulude osas USA-st teie kodumaale.
**Ümberpakkimine eest tuleb maksta lisatasu, Baltikumi puhul 6,98 eur kasti kohta / 14,98 eur kaubaaluse kohta.
Oluline teave: Kui te ei soovi, et me teie USA pakki avaksime ja ümber pakendaksime, siis palun märkige see veebipõhise ostutellimuse vormistamisel, sisestades "000000" (6 korda null numbrit) pärast oma nime või enne oma perekonnanime.
Ümberpakkimine ei ole võimalik erilisi esemeid, nagu arvutid, sülearvutid ja muud sarnased esemed, sisaldavate pakkide puhul.
Te peate täitma eespool nimetatud tootekategooria andmed AINULT INGLISE keeles ja need peavad vastama tõendavate dokumentide kirjeldusele (arve või online-tellimuse kinnitus). See omakorda võimaldab luua asjakohased HS-koodid, mis on vajalikud tollivormistuse ajal.
Deklareeritud väärtus USA dollarites koos kohaldatava müügimaksu ja USA tarnetasudega vastavalt üleslaetud tõendavatele dokumentidele. Maksimaalne väärtus ühe paki kohta, mida süsteem aktsepteerib, on 2500 USD. See on maksimaalne väärtus, mida USA tolliasutused aktsepteerivad lihtsustatud ekspordiformaalsuste puhul.
Me arvutame teie deklaratsiooni täitmisel hinnangulise tollimaksumaksu, mis tuleb tasuda ette. Kui tekib üle- või alammakse, korrigeeritakse seda lõppmakse tegemisel.
Pange tähele: Kui teil ei ole oma kontol deklareeritud sihtriigis vaikimisi tarneaadressi, palutakse teil see lisada. See on vajalik tingimus, et pakke saaks saata USA-st. See aadress deklareeritakse teie aadressina ekspordi- ja imporditolliformaalsuste jaoks.
Küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga.
Klienditeenindus: telefon +37258861102, e-kiri - info@eshopwedrop.ee