Logi sisse
4.6

Kuidas ostelda Suurbritannias?

Proovid esitada tellimust ja kasutada EshopWedropi Suurbritannia kättetoimetamise aadressi?

Soovitame tungivalt sul allpool toodud infoga tutvuda - palun järgi toodud juhiseid, et kindlustada oma paki edukas tollivormistus.

Vaata oma isiklikku Suurbritannia kättetoimetamise aadressi  -  Minu konto

Kui sul ei ole veel EshopWedropi kontot, siis registreeri siin

 

Kuidas Suurbritannia teenus töötab?

EshopWedropi Suurbritannia algne ladu asub Withamis. See tähendab, et iga kord, kui sa läbi veebi Suurbritannia jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakid Suurbritannia algsesse lattu ja sealt edasi läbi Hollandi Eestisse.

Suurbritannia laos võetakse pakke vastu esmaspäevast reedeni 09:00 - 17:00 ( Londoni aeg ).

Pakid lisatakse saabumise järel klientide kontodele umbes 24h jooksul tööpäevadel.

Dokumentide lisamise aeg – Pakid, millele on tollimiseks vajalikud andmed lisatud ja kinnitatud väljumise päeval kella 08:00-ks GMT, lisatakse vastavale väljumisele.

Käesoleval hetkel on meil Suurbritannia algsest laost kaks väljumist nädalas, igal teisipäeval ( saabumine Hollandisse neljapäeval ) ja reedel ( saabumine Hollandisse pühapäeval ).

Kliendid peavad tollimiseks vajalikud andmed lisama kella 08:00-ks GMT, et kindlustada sama päeva väljumisele jõudmine.

 

Mida ma pean tegema, kui pakk saabub Suurbritannia lattu?

Palun logi oma isiklikule kontole ja järgi toodud samme.

Lae üles saadetise kategooriaid ja väärtuseid tõendav dokument (arve, ostukinnitus, proforma arve jne. ). Antud dokumendis peab selgelt olema esitatud toote kirjeldus, kogus ja toodete eest tasutud summa. Kui mõni neist andmetest puudub, siis ei saa pakk Suurbritanniast lahkuda!

Sa pead täitma tootekategooriat puudutava info INGLISE KEELES ja see peab ühtima toetaval dokumendil oleva kirjeldusega (arve või ostukinnitus). See võimaldab omakorda luua HS koodi, mida on tollivormistusel vaja.

Deklareeritav väärtus peab olema naelsterlingutes ning koos võimalike müügimaksude ja Suurbritannia sisese kättetoimetamise tasuga ehk vastavalt üles laetud tõendavatele dokumentidele. Süsteemi poolt aktsepteeritav maksimaalne väärtus paki kohta on 5000 GBP.

Arvutame hinnangulised tollimaksed kliendi poolt täidetud deklaratsiooni põhjal, antud summa tuleb seejärel ette tasuda. Kui hiljem selgub, et klient on võrreldes reaalselt määratud maksudega enam või vähem tasunud, siis tehakse vastav arveldus pakkidele tellimuse esitamise ja lõpliku tasumise hetkel.

Pane tähele - Kui sul ei ole oma kontole veel sihtriigis asuvat kättetoimetamise aadressi lisatud, siis pead sa selle antud hetkel lisama. See on vajalik paki Suurbritanniast väljumiseks. Antud aadress deklareeritakse sinu aadressina ekspordi ja impordi tolliformaalsustes.

 

Mis juhtub, kui mu pakid saabuvad Hollandisse?

Pakid saabuvad pühapäeval Hollandisse tollivormistusele (vaata enam infot Impordi tolliformaalsused).

Kui pakid on tollivormistuse läbinud, siis need sorteeritakse ja saadetakse järgneva väljumisega Hollandist Vilniuse pealattu.

 

Küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga.

Klienditeenindus: telefon +37258861102, e-kiri - info@eshopwedrop.ee

Kontaktid

Sul on veel küsimusi? Helista meile ja meie meeskond aitab sind meeleldi!

Kasutades EshopWedropi kodulehte, aktsepteerid sa küpsiseid, mida on kirjeldatud meie küpsisepoliitikas. Read more

BLACK FRIDAY 2024
BLACK FRIDAY 2024
Palun oota, kuni me kinnitame sinu poolt valitud postkoodi